Започва седмицата на модата в Милано, като тази година ще бъде в хибриден вариант – ще има ревюта освен на живо в зала, но и в интернет и по телевизията.
На 23 септември бе първото виртуално дефиле на марката Missoni и то даде старт на тазгодишната модна седмица. Тя ще продължи до понеделник, като ще има общо 64 дефилета, от които 41 виртуални – в Youtube, онлайн сайтове и социални мрежи.
Световноизвестната марка Armani остава вярна на традиционните медии и нейното ревю ще се излъчи по телевизията.
Марките, които ще останат по-предпазливи и ще изберат „дигиталната“ мода са Moschino, Versace, Prada.
Fendi, Valentino, Dolce & Gabbana, Etro, Ferragamo и Max Mara ще представят новите си колекции пред публика, на живо.
Въпреки извънредната ситуация в цял свят, ще има модни събития. Дефилетата, които ще бъдат представяни пред публика, ще бъдат добре организирани, за да няма повод за притеснение от страна на гостите. Местата ще бъдат разредени и ще бъдат поставени всички мерки за сигурност.
Една от лошите новини е, че влиятелни хора извън Европа няма да могат да присъстват, заради затрудненото пътуване в момента.