Най-голямата дигитална медийна компания у нас „Нетинфо“ придоби 20% от Къмишън шеър, компанията собственик на Broshura.bg. Сделката е от голямо значение за „Нетинфо“, тъй като чрез нея компанията стъпва на международния пазар. Broshura.bg има сериозно присъствие освен на българския пазар, в още 18 други страни по света.
Тази стъпка е част от стратегията на „Нетинфо“ за разширяване на портфолиото и диверсифициране на бизнеса, както и пореден успешен ход за утвърждаването на организацията като водеща технологична компания. Целта на Broshura.bg е да стане лидер в Централна и Източна Европа, като за 2015 година компанията има 2,3 милиона евро оборот. Тя свързва големите търговски вериги и крайните клиенти в директен контакт чрез иновативна технология, която предлага на онлайн потребителите богато разнообразие от онлайн брошури на водещи компании. Към момента тя има 8 милиона посетители и 15 милиона разгледани брошури за месец май 2016, както и 140 милиона разгледани страници на брошури за същия период.