По време на пътуването си към Варна, в едно от купетата на бързия влак, българският омбудсман Мая Манолова в продължение на повече от 7 часа изслушвала и регистрирала оплакванията на пасажерите.
Манолова не крие удовлетворението си от добре свършената работа. Тя настоява, че институцията на омбудсмана трябва да бъде близо до хората и да чува проблемите им. Поради тази причина тя изобщо не се притесни от плановете на управляващите да ѝ отнемат правото да използва автомобил и шофьор на НСО.
Омбудсманът ни сподели с журналисти, че е приела 117 официални жалби, засягащи различни проблеми, но се е срещнала и е говорила с много повече от сто човека. Манолова не пропусна да спомене проблемите, с които най-често се срещат българските граждани. Те са свързани с банки, съдебни изпълнители, колекторски фирми, както и с експертните лекарски комисии, отговорни за трудоустрояването.
Мая Манолова също така призова управляващите да последват примера ѝ и да се срещат с хората и техните проблеми не само в рамките на предизборните си кампании. Тя сподели също така, че повечето хора били доволни от работата, която тя върши в ролята си на български омбудсман и много от тях идвали в импровизираната ѝ приемна във влака София-Варна само за да я поздравят и да изразят подкрепата си.
Снимка: БНР