Според месечната справка за изпълнение на Годишните планове за действие, изготвена от Администрацията на Министерски съвет голяма част от еврофондовете у нас ще останат без реклама.
Това се случва, въпреки че по регламент, всяка от европейските програми има бюджет, от който се финансират рекламни кампании, аудио-визуални и печатни материали, публични събития. За месец юни няма нито един сключен договор във връзка с това, сочи още справката.
Сред европейските програми без реклама са „Иновации и конкурентноспособност”, „Наука и образование за интелигентен растеж”, „Инициатива за малки и средни предприятия”, както и на Програмата за развитие на селските райони и на Морско дело и рибарство. Едновременно с това между 2 и 10 медийни договора имат оперативните програми „Околна среда”, „Региони в растеж”, „Транспорт и транспортна инфраструктура”, „Развитие на човешките ресурси”.