Буркан с въздух намери купувач за 65 хиляди лири
30.06.2016
Лукарски: България ще привлече чужди инвеститори след Брекзит
30.06.2016

Българският фармацевтичен съюз се обяви срещу маркетингови стимули и облаги

От Българският фармацевтичен съюз смятат практика на предлагане на фармацевтични продукти срещу маркетингови стимули и облаги за неетична и се обявиха против прилагането и. От организацията разказаха още, че на собствениците на аптеките се предлагат най-различни облаги и награди, като благодарност за реализираните обороти.

Подобни стимули се прилагали най – често при търговията с хранителни добавки, козметични продукти и лекарства без рецепта.

Проблемът е, че тези практики могат да се квалифицират като форма на нелоялна конкуренция по смисъла на Закона за защита на конкуренцията.

От Фармацевтичния съюз посочват, че ще предложат да бъде въведена законова забрана за предоставяне на допълнителни стимули на търговците за закупуване на лекарствени продукти.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *