Технологиите все повече навлизат в ежедневието на потребителите, хората все повече четат медии на мобилните си устройства, препоръките в социалните мрежи надмогват по значение търсенето в Гугъл, а потребителите все повече се отказват от традиционите пакети от платена телевизия и сами подреждат програмите си. Това са основните изводи, които бяха изнесени на конференцията за медии, маркетинг и технологии, IGNITION 2016.
Умните устройства започват да свързват всичко наоколо, а мобилните приложения заплашват имейлите. Тези промени влияят върху бизнеса и променят портфолиата на компаниите.
Има фирми, които са подготвени за тези промени и разглеждат това като възможност, а не заплаха.
Съоснователят, главен изпълнителен директор и главен редактор на Business Insider Хенри Блоджит откри форума IGNITION с презентация на тема „7 прогнози за бъдещето на медиите.
Ето какви още очаквания посочи Блоджит в презентацията си:
• Потреблението на дигитални медии ще се увеличава, всичко друго, като вид медии, ще се свива.
• Абонаментите за видео, музика и дигитални „печатни“ издания ще имат скок.
• Рекламата от типа native digital, която се слива с останалото съдържание на онлайн медиите, ще продължава да процъфтява.
• Екзистенациалната криза на блокирането на интернет реклама ще се разреши от само себе си. Но, внимавайте какво си пожелавате!
• Oт Business Insider смятат, че следващото голямо нещо няма да бъдат нито смарт очилата, нито умните коли, нито виртуалната реалност (VR).
• Телевизиите ще започнат да изпитват болките на печата.
• Kонцентрацията на власт и богатство ще става все по-голяма.